(kliensek száma)
Felhasználói támogatás
- Kliens eszköz üzembe helyezés
- image telepítése
- BIOS jelszavazás
- Alap operációsrendszer szoftverek ellenőrzése
- AD-ba léptetés
- Környezeti beállítások (egyedi felhasználói programok, nyomtatók…)
Kliens karbantartás
- Firmware, BIOS, frissítése, beállítások módosítása
- Operációs rendszer frissítése, beállítások módosítása
- Telepített programok frissítése, beállítások módosítása
Kliens megszüntetése
- Lokális lemez(ek) törlése, kényes gép esetén lemez többszöri felülírása
- Firmware, BIOS alaphelyzetbe állítása
Kliens üzemeltetés, felügyelet
- Hibák kezelése, elsődlegesen valamely távfelügyeleti megoldással
- Szükség esetén felhasználóval előre egyeztetett időpontban helyszíni javítás
Szoftver telepítés
- Engedélyezett és licenszelt szoftverek telepítése, kezdeti beállítások támogatás
Hálózati nyomtatás
- Hálózati nyomtatók telepítése
- Festékkazetta csere
Felhasználó adminisztrálás
- AD user létrehozása
- AD user jogosultság beállítás
- AD user jelszómódosítás
- AD user felfüggesztés, törlés
- Felhasználók telephelyen belül, illetve telephelyek közti költöztetése. Telephelyek közötti költöztetés egyedi ajánlat alapján feláras
- TV és egyéb beltéri egységek kezelése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Kapcsolattartás szállítókkal, partnerekkel
- Kapcsolattartás a vállalat és szállítók között
- Szerződések és karbantartási megállapodások kezdeményezése / megújítása / megszüntetése
- Az engedélyek betartásának kezelése
- Beszerzési folyamat támogatása (ajánlatkérés, megrendelés, pénzügyi tranzakció)
(szerver szám)
Fizikai szerver üzembe helyezése
- Firmware beállítása
- BIOS beállítása
- Szerver management (pl. ILO) beállítása
Szerver telepítés
- Alap operációs rendszer telepítés
- Környezeti beállításaok (biztonsági beállítások, NTP, naplózás, proxy, userfelhasználók,…)
- Kiegészítő csomagokprogramok telepítése
- OS alaprogramok telepítése
Szerver karbantartás
- Firmware, BIOS, szerver management (pl. ILO) frissítése, beállítások módosítása
- Operációs rendszer frissítése, beállítások módosítása
- Telepített programok frissítése, beállítások módosítása
- Diszk terület méretének változtatása
- Felhasználók kezelése
- Teljesítmény hangolása
Szerver megszüntetése
- Operációs rendszer törlése
- Firmware, BIOS, szerver management alaphelyzetbe állítása
Szerver üzemeltetés, felügyelet
- Hibák kezelése
- Teljesítmény adatok monitorozása
- Naplóbejegyzések ellenőrzése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Kapcsolattartás szállítókkal, partnerekkel
- Kapcsolattartás a vállalat és szállítók között
- Szerződések és karbantartási megállapodások kezdeményezése / megújítása / megszüntetése
- Az engedélyek betartásának kezelése
- Beszerzési folyamat támogatása (ajánlatkérés, megrendelés, pénzügyi tranzakció)
Virtualizálást biztosító környezet kialakítása, telepítése
- Virtualizálást biztosító környezet kialakítása, telepítése
VM host node-ok telepítése
- Management felületek, környezetek telepítése, kialakítása (pl. Vcenter)
Virtualizálást biztosító környezet karbantartása
- Firmware, operációs rendszer, szoftver frissítése
- Beállítások, konfiguráció módosítása, bővítése, csökkentése
VM futtató környezet megszüntetés
- VM host node-ok törlése
- Management felületek, környezetek törlése
Virtuális gép
- Létrehozása
- Módosítása
- Törlése
- Hozzáférések, jogosultságok állítása
Egyéb virtuális erőforrás (hálózat, diszk, vCPU, memória...)
- Létrehozás
- Módosítás
- Törlés
Virtuális környezet üzemeltetése, felügyelete
- Hibák kezelése
- Teljesítmény adatok monitorozása
- Naplóbejegyzések ellenőrzése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Kapcsolattartás szállítókkal, partnerekkel
- Kapcsolattartás a vállalat és szállítók között
- Szerződések és karbantartási megállapodások kezdeményezése / megújítása / megszüntetése
- Az engedélyek betartásának kezelése
- Beszerzési folyamat támogatása (ajánlatkérés, megrendelés, pénzügyi tranzakció)
Tanácsadásunk során felmérjük az informatikai eszközparkját és folyamatait, és javaslatot teszünk a fejlesztendő területekre. Optimalizáljuk informatikai licenceit.
Felmérjük az igényeket, kezeljük a megrendelési folyamatot, az üzemeltetés során szükségessé vált eszközöket beszerezzük árajánlat alapján.
Mentőrendszerrel, mentéssel, mentett tartalom visszaállításával és archiválással kapcsolatos szolgáltatások
- Hardver, szoftver telepítése, beállítása
- Mentési folyamatok definiálása
- Különböző intervallumú achiválások beállítása
- Visszaállítási folyamatok kezelése, esetleges tesztelése
Mentőrendszer beüzemelése
- Firmware beállítása
- BIOS beállítása
- Szerver management (pl. ILO) beállítása
Mentőrendszer karbantartása
- Firmware, operációs rendszer, mentőszoftver frissítése
- Beállítások, konfigurációk módosítása, bővítése
Mentő rendszer megszüntetése
- Operációs rendszer törlése
- Firmware, BIOS, szerver management alaphelyzetbe állítása
Mentési feladatok
- Létrehozása
- Szerver (fájl, image)
- Adatbázis
- Egyéb
- Módosítása
- Törlése
Archiválási feladatok
- Rendszerek meghatározott időnkénti rendszeres archiválása és megőrzése meghatározottak szerint
Visszaállítás
- eseti, tesztelés
- Mentőrendszer üzemeltetése, felügyelete: Hibák kezelése
- Teljesítmény adatok monitorozása
- Naplóbejegyzések ellenőrzése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Kapcsolattartás szállítókkal, partnerekkel
- Kapcsolattartás a vállalat és szállítók között
- Szerződések és karbantartási megállapodások kezdeményezése / megújítása / megszüntetése
- Az engedélyek betartásának kezelése
- Beszerzési folyamat támogatása (ajánlatkérés, megrendelés, pénzügyi tranzakció)
Monitoring rendszer beüzemelése
- Firmwarew beállítása
- BIOS beállítása
- szerver mnagement (pl. ILO) beállítása
Monitoring rendszer karbantartása
- Firmware operációs rendszer, mentőszoftver frissítése, beállítások és konfigurációk módosítása és bővítése
Monitoring rendszer megszüntetése
- monitoring adatok törlése
- Firmware operációs rendszer, szoftver alaphelyzetbe álítása és törlése
Monitorozási feladat
- létrehozás, módosítás és törlés
Riasztási határértékek
- létrehozás, módosítás és törlés
Riasztási folyamat
- létrehozás, módosítás és törlés
Monitoring adatokhoz való hozzáférés, riportok
- létrehozás, módosítás és törlés
- Jogosultságok és hozzáférések beállítása
Monitoring rendszer üzemeltetés és felügyelet
- hibák kezelése, teljesítmény adatok monitorozása, naplóbejegyzések ellenőrzése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Kapcsolattartás
- Szállítókkal és partnerekkel
- Szerződések és karbantartási megállapodások kezdeményezése / megújítása / megszüntetése
- Az engedélyek betartásának kezelése
- Vírusvédelem telepítése, módosítása, karbantartása, felügyelete
- Házirend kezelés
- Ütemezett feladatok kezelése
- Riportolás
- Karantén kezelés
Hálózati eszköz beüzemelése
- Firmware beállítása
- BIOS beállítása
- Szerver management (pl. ILO) beállítása
Hálózati eszköz karbantartása
- Firmware, operációs rendszer frissítés
- Beállítások, konfiguráció módosítása
- Hálózati eszköz megszüntetése
Különböző hálózati protokollok kezelése
- LAN, WAN kapcsolatok
- VLAN management
- Port management
- Routing management
- Identity management
- DHCP management
- DNS management
- VPN management
- Wifi management
Hálózat üzemeltetés, felügyelet
- Hibák kezelése
- Teljesítmény adatok monitorozása
- Naplóbejegyzések ellenőrzése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Kapcsolattartás szállítókkal, partnerekkel
- Kapcsolattartás a vállalat és szállítók között
- Szerződések és karbantartási megállapodások kezdeményezése / megújítása / megszüntetése
- Az engedélyek betartásának kezelése
- Beszerzési folyamat támogatása (ajánlatkérés, megrendelés, pénzügyi tranzakció)
- Fizikai hálózat kiépítése
Cloud szolgáltatás
- Létrehozása
- Módosítása
- Megszüntetése
Public cloud szolgáltatás management
- User és hozzáférés management
- Előfizetési adatok kezelése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Az ügyfelek által használt hardverek, szoftverek időszakosan megújuló licenszének nyilvántartásba vétele, figyelése, kezelése. Ügyfél által használt hadveres és szoftveres megoldások licenszeinek nyilvántartása és segítség a frissítéssel kapcsolatban.
Irodában elérhető szolgáltatások
- Tárgyalók, irodák felszerelése audiovizuális eszközökkel, hagyományos és multifunkciós nyomtatókkal
- Telepítés, karbantartás, tanácsadás és irodai eszközök üzemeltetésére
Címtár szolgáltatás
- Forest, domain, trust, tree kezelés, karbantartás
- Objektumok, attribútumok létrehozása, módosítása, törlése
- Üzemeltetés, felügyelet
Fileshare szolgáltatás
- Új share, létrehozása, módosítása, törlése
- Üzemeltetés, felügyelet
Távoli asztali szolgáltatások
- Létrehozása, Konfigurálása, módosítása, törlése
Levelezés
- Fiókok, csoportok létrehozása, konfigurálása, módosítása
- Hozzáférés kezelés
- Domain kezelés
- Karantén kezelés
- Riportolás
- Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
- Tervezés, tanácsadás, támogatás
Kapcsolattartás szállítókkal, partnerekkel
- Kapcsolattartás a vállalat és szállítók között
- Szerződések és karbantartási megállapodások kezdeményezése / megújítása / megszüntetése
- Az engedélyek betartásának kezelése
- Beszerzési folyamat támogatása (ajánlatkérés, megrendelés, pénzügyi tranzakció)
Távsegítség, és annak része a hibabejelntés. Hibák kezelése, elsődlegesen valamely távfelügyeleti megoldással. Szükség esetén felhasználóval előre egyeztetett időpontban helyszíni javítás
Ticketing rendszer. Egy felületen kommunikálhat velünk. Minél magasabb a csomag annál gyorsabb, jelentősebb dedikált menedzsert kap. Rendszerbe kell bejelenteni a hibát, ahol vannak kategóriák és itt definiálja a problémát az ügyfél. Bejelentett hibák nyomon követhetők, aktuális státuszt látja, mi történik az általa bejelentett problémával.
Ideiglenes munkaállomás beállítása, lehetőség szerint adatklónózással. Használat végén teljes törlés.
Pénzügyi finanszírozás egyedi ajánlat alapján. Ideiglenes munkaállomás beállítása, lehetőség szerint adatklónózással. Használat végén teljes törlés.
Az ügyfél igényeinek megfelelően egyedi szoftverek tervezése. Különféle szoftvereket használunk arra, hogy a vállalat működése még hatékonyabb, optimálisabb legyen és ezeken túl is általában nagyon sok ötlet van még, ami csökkentené az adminisztrációs terheket, növelné a produktivitást, megkönnyítené a menedzsment munkáját. Ezekhez többnyire elengedhetetlen vagy a már meglevő szoftverek közötti kommunikáció, adatmegosztás megteremtése, vagy az egyedi elképzelések szoftveres megvalósítása. Ezen a területen tudunk megoldást kínálni, akár azzal, hogy a meglevő szoftvereit, rendszereit integráljuk egymáshoz, akár az egyedi feladathoz szoftvert készítünk a kisebb automatizmust megvalósító, támogató programtól kezdve egészen a bonyolult feladatokat megvalósító, adminisztrátori, felhasználói felülettel rendelkezőkig, vagy akár a portfóliónkban szereplő szoftvereinket alakítjuk át, integráljuk rugalmasan a felmerülő igényhez megfelelően.
(tanácsadás homogén rendszer kialakítására, meglévők integrálása)
Igényei szerint egyedi szoftvert fejlesztünk, portfóliónkban megtalálhatókat vállalkozásához testre szabjuk. Rendszereit integráljuk egymással nagyfokú automatizmust megteremtve.
- Megtervezzük és kivitelezzük irodák teljes informatikai rendszerét
- Eszközök és szoftverek összehangolása
- Egyedi szoftverek
Dedikált kapcsolattartója lesz a bitsol felé, technikai, sales-es kapcsolattartó, ismerős arc, hisz mindig ugyanaz a személy lenne, jól ismeri a céget, eddigi problémáit.